NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Systemy wideokonferencyjne i zestawy do wideokonferencji

Responsive image

Zmiany w kosztach utrzymania firm oraz ograniczenia, które napotkaliśmy w 2020 roku, spowodowały że musimy zweryfikować swoje podejście względem delegacji pracowników i przejść na systemy wideokonferencji.

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Dla niej i dla niego kolor ma znaczenie przy zakupach internetowych. Jak dostosować stronę internetową do oczekiwań obu płci?

2015-08-19 10:22:09
Responsive image

Osiem sekund, tyle czasu od momentu wejścia użytkownika na stronę, mają jej twórcy na to, by zatrzymać go i zachęcić do zapoznania się z prezentowaną treścią. Dlatego szata graficzna ma pierwszorzędne znaczenie podczas budowania stron internetowych. Dobieranie odpowiednich barw wpływa na emocje klientów, które przekładają się na zachowania zakupowe, a te różnią się u obu płci.

PROGRAM EDUKACJI FINANSOWEJ „CHA-CHING” NA BIAŁOŁĘCE

2015-08-18 17:32:40
Responsive image

Już w najbliższą sobotę, 22 sierpnia, podczas pikniku „Aktywna Rodzina” w Parku Henrykowskim, dzieci będą miały szansę spotkać bohaterów Cha-Ching i poznać tajniki rozsądnego zarządzania finansami.

Codzienna dawka świeżości

2015-08-17 13:58:25
Responsive image

Codziennie rano otwierasz swoją lodówkę. I co w niej widzisz? Masło, kawałek szynki, parę plastrów sera, jakieś warzywa, sosy w butelkach, mleko. Zaraz, zaraz… wróć. Zauważyłeś warzywa i to świeże! Pomyśl tylko o zdrowych smakołykach, które mógłbyś z nich wyczarować!

Rozwój kantoru i zmiana formy prawnej

2015-08-17 08:54:41
Responsive image

Po niemal 4 latach działalności jeden z pierwszych kantorów internetowych w Polsce, Kantoria.com, zmienia formę prawną na spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Firma istniała wcześniej jako Kantoria.com s.c.

Sklepy kuszą nasze zmysły

2015-08-12 16:04:56
Responsive image

Nie cena i potrzeba, ale zabiegi marketingowe coraz częściej powodują, że kupujemy dany produkt. W sklepach kuszą nas już nie tylko promocje ale i specjalne techniki, które oddziałują na nasze zmysły. W taki właśnie sposób działa marketing sensoryczny, który kusi.

Zrywamy z ograniczeniami

2015-08-11 23:18:20
Responsive image

W drodze akcji promocyjnej postanowiliśmy zdjąć ograniczenia na konta użytkowników naszego portalu. Teraz każdy kto posiada konto użytkownika może dodawać tyle informacji prasowych ile chce.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: