NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Systemy wideokonferencyjne i zestawy do wideokonferencji

Responsive image

Zmiany w kosztach utrzymania firm oraz ograniczenia, które napotkaliśmy w 2020 roku, spowodowały że musimy zweryfikować swoje podejście względem delegacji pracowników i przejść na systemy wideokonferencji.

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Mieszkanie czy apartament?

2015-08-27 09:43:11
Responsive image

Deweloperska przyszłość zmierza ku apartamentom. Do niedawna wśród klientów dominowało błędne postrzeganie tego segmentu, jako dostępnego dla niewielkiego grona, które może sobie pozwolić na horrendalne ceny. Dziś ten rynek bardzo dynamicznie się zmienia, a luksusowe mieszkania są dużo bardziej dostępne.

Moda na Zalasewo

2015-08-27 09:30:03
Responsive image

Największą konkurencją dla wielkomiejskich inwestycji stają się te, położone bezpośrednio pod aglomeracjami. Na podpoznańskim rynku coraz silniejszym konkurentem staje się Zalasewo, które znajduje się tuż obok Swarzędza.

Nowe Ogrody rozkwitają latem

2015-08-26 21:19:54
Responsive image

Na poznańskich ogrodach praca wre. Budowlańcy w pocie czoła realizują II etap inwestycji Nowe Ogrody. Budynki pną się w górę, a wszystkie działania przebiegają zgodnie z harmonogramem. Realizacja projektu zakończy się w czwartym kwartale 2016 roku.

Brafitting zamiast skalpela

2015-08-26 20:58:01
Responsive image

Pewność siebie jest niezwykle ważnym elementem ludzkiej osobowości. Odgrywa istotną rolę w nawiązywaniu kontaktów społecznych i podejmowaniu aktywności zawodowej. Z poczuciem własnej wartości problemy ma większość kobiet. Jednak aby poczuć się atrakcyjnie oraz polubić swe kobiece atrybuty nie potrzeba zabiegów medycyny estetycznej i użycia skalpela. Sekret tkwi w brafittingu.

Klimatyczny blok z udogodnieniami

2015-08-26 15:57:30
Responsive image

Mieszkanie w budynku wielorodzinnym nie musi być passe. Dobrze zaprojektowany, funkcjonalny, wykończony na wysokim poziomie blok może stanowić ciekawą alternatywę dla droższych domów. Tak jest w przypadku inwestycji Nowe Piotrowo. Osiedle znajdujące się przy ulicy Gabszewicza zapewnia wiele dodatkowych udogodnień, m. in. windy, komórki lokatorskie, rowerownie, wózkarnie.

Internetowe sklepy mogą zarabiać więcej. Najpierw jednak muszą poznać swoich użytkowników.

2015-08-25 13:31:58
Responsive image

Wszystko w internecie sprowadza się do pieniędzy. Nawet osoba, która nigdy nie myślała, by zarabiać na swojej stronie, zachęcona dużą ilością odwiedzin, może zmienić zdanie. Założyć sklep albo chociaż wstawić reklamy. Co jednak decyduje o tym, że jedne strony „sprzedają się” lepiej, a inne wcale? W głównej mierze znajomość użytkownika. Wiedza o tym, jak porusza się po stronie, w co i dlaczego klika. Jak zatem go poznać i przestać traktować jak statystykę? Na przykład korzystając z nowej polskiej aplikacji webowej.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: