NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Systemy wideokonferencyjne i zestawy do wideokonferencji

Responsive image

Zmiany w kosztach utrzymania firm oraz ograniczenia, które napotkaliśmy w 2020 roku, spowodowały że musimy zweryfikować swoje podejście względem delegacji pracowników i przejść na systemy wideokonferencji.

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Kinetic Seat, czyli światowa premiera koncepcyjnych foteli Lexusa

2016-09-20 14:34:45
Responsive image

Zaprezentowana na Paryskim Salonie Motoryzacyjnym 2016 siatkowa konstrukcja foteli na nowo definiuje funkcjonalność foteli samochodowych.

Startuje VIII edycja „Akademii Bezpiecznego Puchatka”. Szkoły podstawowe z całej Polski zapraszamy do bezpłatnego udziału w największym programie edukacyjnym o tematyce bezpieczeństwa.

2016-09-20 13:36:06
Responsive image

Z początkiem roku szkolnego wystartowała VIII edycja „Akademii Bezpiecznego Puchatka”, edukacyjnego programu skierowanego do uczniów I klas szkół podstawowych. Celem akcji jest pokazanie dzieciom, jak uniknąć zagrożeń, na które będą narażone podczas codziennych aktywności – na drodze, w szkole, w domu, a także podczas zabawy, czy korzystania z Internetu. Uczestnictwo w programie jest w pełni bezpłatne. Aby otrzymać zestaw merytorycznych materiałów edukacyjnych, wystarczy zgłosić szkołę do udziału w akcji. „Akademia Bezpiecznego Puchatka” realizowana jest współpracy z Biurem Prewencji i Biurem Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji. Patronem Honorowym jest Komendant Główny Policji oraz Kuratoria Oświaty.

Honor 8 – smartfon pełen energii

2016-09-20 13:03:40
Responsive image

Warszawa, 20 września 2016 – Kontakt ze znajomymi, słuchanie ulubionej muzyki, oglądanie filmów w internecie – to wszystko robimy dziś na swoim smartfonie. Dlatego tak ważne jest, aby bateria telefonu była naprawdę wydajna. Honor 8, nowy flagowiec od Huawei, został wyposażony w pojemną baterię 3000 mAh wspieraną przez technologię Smart Power 4.0, która maksymalizuje czas działania smartfona i pozwala na szybkie uzupełnienie mocy.

Kolporter rozwija salony ze strefą bistro

2016-09-19 12:36:34
Responsive image

Już 13 salonów prasowych Kolportera dysponuje strefą bistro Top Presso. Spółka uruchamianie tego typu placówek rozpoczęła przed niespełna rokiem.

Biura w chmurach - najwyższe biurowce polskich miast

2016-09-19 12:22:17
Responsive image

Lista najwyższych budynków w kraju regularnie się wypełnia, a oferta rynku biurowego jest coraz bardziej zróżnicowana i atrakcyjna. Eksperci Walter Herz wskazują najwyższe biurowce w poszczególnych miastach.

Customer Experience (CX) – tylko moda czy konieczność ?

Responsive image

W numerze 7-8/2016 Biuletynu Doradczego CCMS staramy się odpowiedzieć na pytanie czym jest, jak należy rozumieć i wykorzystywać w praktyce Customer Experience. Zagadnienie to porusza, w udzielonym dla CCMS wywiadzie, Piotr Merkel - jeden z najbardziej cenionych na polskim rynku praktyków i teoretyków zajmujących się tą tematyką.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: