NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Systemy wideokonferencyjne i zestawy do wideokonferencji

Responsive image

Zmiany w kosztach utrzymania firm oraz ograniczenia, które napotkaliśmy w 2020 roku, spowodowały że musimy zweryfikować swoje podejście względem delegacji pracowników i przejść na systemy wideokonferencji.

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

129 mieszkańców Bielska-Białej poznało wiek swojego serca

2016-09-26 16:18:18
Responsive image

Podczas Beskidzkiego Dnia Serca, w specjalnym namiocie kampanii „Ciśnienie na Życie”, wiek swojego serca poznało aż 277 osób! Każdy, kto odwiedził namiot kampanii w Parku J. Słowackiego, mógł bezpłatnie zmierzyć ciśnienie tętnicze krwi oraz zbadać wiek swojego serca za pomocą innowacyjnej aplikacji. Okazuje się, że wiek serca 73% przebadanych osób jest średnio wyższy o 23 lat od wieku metrykalnego!

Havas Media Group i Quattro por Quattro partnerami EFNI

2016-09-26 14:24:22
Responsive image

Havas Media Group i Quattro por Quattro są partnerami wspierającymi międzynarodową konferencję Europejskie Forum Nowych Idei, która rozpoczyna się w Sopocie w środę, 28 września. Agencje wspólnie odpowiadają za strategiczne wsparcie reklamowe i mediowe tegorocznej edycji wydarzenia, której hasłem przewodnim jest „Przyszłość pracy. Realia, marzenia i mrzonki”.

Sposób jesienny relaks

2016-09-23 16:07:25
Responsive image

Coraz bliżej pora jesienno- zimowa, co u niezwykle wielu ludzi kojarzone jest z przyjściem przytłoczenia zwanego pospolicie jesienną melancholią. Przejawia się to często spadkiem nastroju, brakiem chęci do przeprowadzania prozaicznych funkcji, czy apatią. Czemu tak jest?

TCC – konferencja z udziałem ubezpieczycieli z całego świata odbyła się w Warszawie

2016-09-23 11:21:01
Responsive image

W dniach 14-15 września w Hotelu Sheraton w Warszawie odbyła się konferencja TCC – jedno z największych wydarzeń branży ubezpieczeniowej. Najbliższe lata będą czasem istotnych zmian dla wielu ubezpieczycieli. Kluczową rolę odegrają w tym procesie zmiany technologiczne i umiejętność ich adaptacji do optymalizacji i zdynamizowania swoich operacji.

Ostatnie tegoroczne spotkanie z cyklu Innovation Lab

2016-09-23 11:19:36
Responsive image

We wrześniu odbędzie się ostatnie w tym roku spotkanie z cyklu Innovation Lab, organizowane przez Havas Media Group. Tym razem tematem przewodnim warsztatów, które odbędą się 28 września 2016 r., będzie hasło: Czy technologia zrewolucjonizuje sport?

Spożywanie jabłek oraz produktów z nich powstałych, w tym 100% soków jabłkowych, może pomóc redukować zagrożenie otyłością u dzieci.

2016-09-23 08:14:42
Responsive image

W Polsce jabłka są najbardziej popularnym owocem. Według danych GUS za rok 20151 średnio, na miesiąc, przeciętny Polak spożywał 3,6 kg owoców i ich przetworów. Najchętniej jedliśmy właśnie jabłka – 1,10 kg/osobę miesięcznie. Warto zachęcać do sięgania po nie zwłaszcza dzieci, bo jak pokazują badania, spożycie jabłek oraz produktów z nich powstałych, może przyczynić się do obniżenia ryzyka wystąpienia otyłości.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: