NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Systemy wideokonferencyjne i zestawy do wideokonferencji

Responsive image

Zmiany w kosztach utrzymania firm oraz ograniczenia, które napotkaliśmy w 2020 roku, spowodowały że musimy zweryfikować swoje podejście względem delegacji pracowników i przejść na systemy wideokonferencji.

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Deweloperzy sprzedadzą więcej niż zakładali

2016-11-02 16:44:37
Responsive image

Czy w drugiej połowie roku deweloperzy sprzedadzą więcej mieszkań niż w pierwszej? W jakim stopniu firmy zrealizują swoje założenia na 2016 rok? Serwis nieruchomości Dompress.pl prezentuje wyniki sondy

Hyundai Sellout 2016

2016-11-02 12:32:31
Responsive image

Z początkiem listopada Hyundai Motor Poland rozpoczyna internetową kampanię promującą wyprzedaż modeli z rocznika 2016, która trwać będzie do końca roku. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Ads-Center.NET i Grafika Patriotyczna

2016-10-31 15:10:53
Responsive image

Od dziś wszystkie strony należące do agencji reklamowej Ads-Center.NET promują Grafikę Patriotyczną, czyli ubrania z nadrukami kojarzącymi się z patriotyzmem narodowym.

Ruszył nowy projekt edukacyjny Fundacji Śnieżki

2016-10-31 15:05:29
Responsive image

„Mały świat dużego pieniądza” to nazwa programu edukacyjnego Fundacji Śnieżki „Twoja Szansa”, którego pilotaż właśnie wystartował w czterech poddębickich szkołach podstawowych: w Brzeźnicy, Lubzinie, Paszczynie i Pustyni. W jego ramach uczniowie klas czwartych wezmą udział w cyklu nowatorskich zajęć z ekonomii. Patronat nad przedsięwzięciem objęła Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA.

„Jeśli wiesz, aplikuj!” MAB z oryginalną kampanią HR-marketingową dla BMW Group Polska

2016-10-28 16:36:10
Responsive image

BMW Group Polska otwiera się na nowe talenty motoryzacji i rozpoczyna proces rekrutacji na stanowiska u Dealerów BMW do działu technicznego, produktowego i sprzedażowego. W celu dotarcia do potencjalnych pracowników, w tym mechaników, lakierników czy sprzedawców, firma wraz z agencją MAB stworzyła interesującą, spersonalizowaną kampanię opartą o działania OOH, online oraz kanały social media.

„W drodze” – kolejna, niezwykła sztuka z pierwszoplanową rolą Jude Law

2016-10-28 12:29:29
Responsive image

Jude Law, ambasador marki Lexus, zaprosił fanów marki w niezwykłą podróż. Improwizacja na żywo z narracją w czasie rzeczywistym, w której reżyserem był widz, odbyła się kilka dni temu. Scenografią show było teatralne zagłębie Londynu – SOHO i fotel kierowcy RX-a.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: