NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Systemy wideokonferencyjne i zestawy do wideokonferencji

Responsive image

Zmiany w kosztach utrzymania firm oraz ograniczenia, które napotkaliśmy w 2020 roku, spowodowały że musimy zweryfikować swoje podejście względem delegacji pracowników i przejść na systemy wideokonferencji.

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

TRENDY CATERINGOWE W POLSCE

2017-01-05 12:56:39
Responsive image

Z raportu firmy PMR „Rynek HoReCa w Polsce 2013. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2013-2015” wynika, że wartość rynku gastronomicznego w Polsce wynosi około 18,5 mld zł. Z tego aż 4,5 mld złotych generują usługi cateringowe.

„GAZELA BIZNESU” PO RAZ KOLEJNY DLA SIECI QUBUS HOTEL

2017-01-05 12:18:59
Responsive image

Gazele Biznesu to ranking najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich przedsiębiorstw. Organizowany jest co roku przez „Puls Biznesu", znany ogólnopolski dziennik gospodarczy.

Pierwszy wirtualny garaż dla posiadaczy motocykli i samochodów.

2017-01-05 10:19:22
Responsive image

iMoto to jedyne tak kompleksowe rozwiązanie, które w jednym miejscu skupia wszystkie niezbędne informacje i usługi związane z utrzymaniem i serwisowaniem pojazdu, a także zapewnia przydatne porady i rozrywkę fanom motoryzacji.

QUBUS HOTEL UTYTUŁOWANY „GEPARDEM BIZNESU

2017-01-04 16:20:50
Responsive image

Instytut Europejskiego Biznesu po raz 11 wyróżnił najbardziej dynamicznie rozwijające się firmy w Polsce. Z 40 tysięcy kandydatów, „Gepardem Biznesu" zostało ponad 4 tys. firm. Wśród laureatów znalazł się także Qubus Hotel. Jest to kolejny tytuł po „Gazeli Biznesu" przyznany sieci za świetne wyniki finansowe.

Mamo, tato nie jem mięsa!

2017-01-04 10:38:45
Responsive image

Wegetarianizm budzi skrajne emocje, zwłaszcza wśród zatwardziałych „mięsożerców”. Co jednak zrobić, gdy nasze nastoletnie dziecko uprze się, by zostać wegetarianinem? Przede wszystkim nie wpadajmy w panikę! Dieta bezmięsna jest bowiem całkowicie bezpieczną formą żywienia, jeśli oczywiście młody człowiek przejdzie na nią świadomie oraz pod czujnym okiem rodziców.

KLIENT A MOTYWY ZAKUPOWE

2017-01-03 14:44:21
Responsive image

Podejmując decyzję o zakupie kierujemy się określonymi motywami. Każdy z nas posiada inny status, kondycję finansową, dlatego tak ważne jest odkrycie potrzeb klienta. Czym w decyzjach zakupowych najczęściej kierują się klienci? Na co zazwyczaj zwracają uwagę? Co ich motywuje? Odpowiedź jest prosta! Źródłem wiedzy jest to o co pytają ,jakich słów używają czy co odpowiadają na Twoje pytania. Dzięki aktywnemu słuchaniu jesteśmy w stanie rozpoznać jakie motywy kierują klientem w danej sytuacji.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: