NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Systemy wideokonferencyjne i zestawy do wideokonferencji

Responsive image

Zmiany w kosztach utrzymania firm oraz ograniczenia, które napotkaliśmy w 2020 roku, spowodowały że musimy zweryfikować swoje podejście względem delegacji pracowników i przejść na systemy wideokonferencji.

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Zatrudnienie małżonka w działalności gospodarczej

2017-10-12 09:07:42
Responsive image

Wiele osób rozpoczynając działalność gospodarczą decyduje się na zatrudnienie współmałżonka. Jest to oczywiste rozwiązanie, choćby ze względu na zaufanie jakie mają do siebie. Trzeba jednak zdawać sobie sprawę, że wiąże się to z kosztami, które są niemałe – dotyczą one przede wszystkim podatków i składek ZUS.

Przyjazne urzędy – architektura w służbie Kowalskiemu

2017-10-11 15:17:41
Responsive image

Dźwięk przejeżdżających samochodów, tramwajów, autobusów. Gwar rozmów, stukot obcasów. To codzienność mieszkańców dużych miast. Niestety niewiele lepiej jest we wnętrzach publicznych… biurach, sądach, urzędach. Kiedy jest głośno, szybciej się męczymy, stajemy się rozdrażnieni, spada nasza koncentracja i mniej rozumiemy. Co można zrobić, by te instytucje stały się bardziej przyjazne?

Zakończenie przeprowadzki na nowy serwer

2017-10-10 18:14:32
Responsive image

Firma Ads-Center.NET została zmuszona do zmiany serwera oraz usługodawcy z 1and1 z Niemiec na OVH we Francji. Ponad miesięczna migracja została zakończona. Teraz możemy cieszyć się z nowej maszyny.

Jeśli jeszcze tego nie robimy, budżetowanie czas zacząć…

Responsive image

W najnowszym Biuletynie Obsługi Klienta – BOK (9-10/2017) przekazujemy uwagi naszych autorów dotyczących planowania budżetu. Czy środki, o które walczymy będą kosztem, czy też możemy potraktować je jako inwestycję?

Podróżuj taniej z PolskiBus.com w Klubie Rabatowym Credit Agricole

2017-10-10 13:59:19
Responsive image

Credit Agricole rozpoczął współpracę z nowym partnerem w Klubie Rabatowym. Od października do końca grudnia klienci banku mogą korzystać ze zniżek w firmie PolskiBus.com - największym i najpopularniejszym przewoźniku autobusowym w Polsce.

Finanse na prostych zasadach – kampania flagowego konta Getin Banku

2017-10-09 12:39:28
Responsive image

Finanse na prostych zasadach to nowe hasło przewodnie komunikacji marketingowej Getin Banku i zarazem hasło promujące nowe konto osobiste Proste Zasady. Kampania reklamowa ruszyła 9 października br. W ramach nowej komunikacji Getin Bank chce przybliżyć Polakom proste zasady finansowe, które można wykorzystać w codziennym życiu z pomocą produktów i usług oferowanych przez Bank. Bohaterem reklam jest „człowiek z zasadami” – sympatyczny mężczyzna, który doskonale radzi sobie w życiu właśnie dzięki stosowaniu prostych zasad.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: