NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Systemy wideokonferencyjne i zestawy do wideokonferencji

Responsive image

Zmiany w kosztach utrzymania firm oraz ograniczenia, które napotkaliśmy w 2020 roku, spowodowały że musimy zweryfikować swoje podejście względem delegacji pracowników i przejść na systemy wideokonferencji.

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Od 1 lipca złóż wniosek o świadczenia na dzieci

2019-06-19 15:09:00
Responsive image

W kalendarzu już wakacje, ale rodzice uczniów powinni myśleć już o nowym roku szkolnym. Warto pamiętać, że od 1 lipca przyjmowane są wnioski o wypłatę 300 zł na wyprawkę szkolną "Dobry Start" a także nowe wnioski o świadczenia „Rodzina 500+”.

Polscy Darczyńcy przekazali już 1,5 mln zł na rzecz najmłodszych w Jemenie! Akcja UNICEF Polska trwa

Responsive image

Już ponad 1,5 mln złotych przekazali Darczyńcy z Polski w ramach akcji „Pomoc dla Jemenu” prowadzonej przez UNICEF od 2018 r. Środki pozwolą zapewnić niezbędną pomoc dla najbardziej potrzebujących dzieci-ofiar konfliktu. Akcję można wesprzeć wpłacając darowiznę poprzez stronę unicef.pl/jemen.

Bank Credit Agricole z nagrodą Innowator 2019

2019-06-18 17:36:00
Responsive image

Piotr Kwiatkowski, prezes zarządu banku Credit Agricole, odebrał nagrodę Innowatora Rynku Bankowego przyznawaną przez kapitułę XXIV Rankingu Banków Miesięcznika BANK. Statuetka została wręczona na uroczystej gali w Warszawie podczas Kongresu Horyzonty Bankowości.

Do czytania na wakacje

2019-06-17 12:59:00
Responsive image

Wydawcy przygotowali na tegoroczny sezon letni specjalny zestaw wakacyjnych nowości, które powinny uprzyjemnić wypoczynek. W ofercie Kolportera znalazły się m.in. nowe książki dla dorosłych i dla dzieci, atrakcyjne magazyny, krzyżówki i wszelkiego rodzaju łamigłówki.

Marka iParts.pl jednym z partnerów programu „Karta Dużej Rodziny”

2019-06-17 10:49:00
Responsive image

Ogólnopolski program „Karta Dużej Rodziny” funkcjonuje w Polsce od 2014 roku. Powstał on z inicjatywy Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej jako system zniżek i dodatkowych benefitów dla rodzin wielodzietnych. W tym roku do programu, jako pierwszy i jedyny sklep internetowy z częściami samochodowymi, dołączyła marka iParts.pl.

Znaczenie środków smarnych w budownictwie

2019-06-16 19:31:00
Responsive image

Branża budowlana to silny sektor polskiej gospodarki - stanowi trzecie źródło PKB w Polsce . Należą do niej nie tylko potężne firmy, ale także małe i średnie przedsiębiorstwa, które chcąc osiągnąć sukces, muszą wyprzedzać konkurencję, m.in. poprzez wdrażanie nowych energooszczędnych, ekologicznych technologii, wydłużanie żywotności maszyn oraz ograniczanie kosztów. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Shell Lubricants , w Polsce aż 72% przedstawicieli branży budowlanej jest zdania, że oszczędności może przynieść prowadzenie skutecznej strategii konserwacji urządzeń oraz maszyn.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: