NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Systemy wideokonferencyjne i zestawy do wideokonferencji

Responsive image

Zmiany w kosztach utrzymania firm oraz ograniczenia, które napotkaliśmy w 2020 roku, spowodowały że musimy zweryfikować swoje podejście względem delegacji pracowników i przejść na systemy wideokonferencji.

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Wymiana stolarki. Jak uzyskać dofinansowanie?

2020-10-22 20:18:00
Responsive image

Ileż to razy narzekamy, że chcielibyśmy coś w naszych domach zmienić – przearanżować, unowocześnić, ulepszyć… A często, nawet o tym nie wiedząc, jesteśmy o krok od spełnienia marzeń. Tak też jest z termomodernizacją budynku i jednym z jej pierwszych etapów – wymianą stolarki otworowej. Koszt wymiany wysłużonej stolarki oraz zakupu i montażu energooszczędnych rozwiązań może być mniejszy niż się spodziewamy, jeśli skorzystamy z programu „Czyste Powietrze”, za sprawą którego dofinansujemy taką inwestycję.

Prawdziwie ekologiczne etui do najnowszych modeli iPhone'a 12 od PURO

2020-10-22 14:21:00
Responsive image

PURO Green to w 100% ekologiczne i biodegradowalne etui ochronne do najnowszych modeli iPhone’a 12. Etui wykonane zostało w całości z materiałów pochodzenia roślinnego powstałych w procesie fermentacji zboża, celulozy oraz skrobi kukurydzianej.

STOLARKA W PIGUŁCE: Okres dobrej koniunktury w stolarce

2020-10-22 06:13:00
Responsive image

Branża stolarki odnotowała w lipcu długo oczekiwaną stabilizację, przez co oczekiwania względem sierpnia i września były duże.

Climate emergency – rola zrównoważonego budownictwa. 10. PLGBC Green Building Symposium za nami!

Responsive image

#ClimateEmergency. Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC zorganizowało jubileuszową, 10. edycję PLGBC Green Building Symposium w nowym formacie ONLINE. 4 sesje tematyczne, blisko 40 prelegentów, 7 godzin streamingu, w tym prelekcje, case studies, panele dyskusyjne i rozmowy, oraz kilkuset uczestników. Podsumowaniem wydarzenia było ogłoszenie wyników konkursu PLGBC Green Building Awards 2020. Czołowe wydarzenie branży zielonego budownictwa w Polsce odbyło się 8 października br.

Rośnie społeczność chętnych do oszczędzania pieniędzy i środowiska

2020-10-21 11:46:00
Responsive image

W mediach społecznościowych trwa akcja #wyzwanieoszczędzanie zainicjowana przez bank Credit Agricole. Jej celem jest zachęcenie do świadomego gospodarowania pieniędzmi i skuteczniejszego oszczędzania. Społeczność grupy „Wyzwanie oszczędzanie” na Facebooku obejmuje już ponad 1400 osób. W akcję włączył się m.in. Maciej Samcik, dziennikarz finansowy, promują ją także influencerzy, biorący udział w internetowym challenge’u #dzieńbezwydawania.

BFT Polska Partnerem Strategicznym kampanii „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ”

2020-10-21 06:57:00
Responsive image

Kampania „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” to inicjatywa Związku POiD, która ma na celu promocję wśród inwestorów indywidualnych wymiany wysłużonej stolarki budowlanej na nowoczesne rozwiązania, które są zgodne z filozofią smart home, energooszczędne i proekologiczne. Wśród firm, które wsparły program jest BFT Polska, firma posiadająca w swojej ofercie innowacyjne systemy automatyzacji dostępu do domu.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: