NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Systemy wideokonferencyjne i zestawy do wideokonferencji

Responsive image

Zmiany w kosztach utrzymania firm oraz ograniczenia, które napotkaliśmy w 2020 roku, spowodowały że musimy zweryfikować swoje podejście względem delegacji pracowników i przejść na systemy wideokonferencji.

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Mądry polski budowlaniec po szkodzie

2015-06-09 13:30:01
Responsive image

Jak podaje Państwowa Inspekcja Pracy, liczba wypadków na terenie budowy na rusztowaniach tylko w pierwszej połowie 2014 roku wyniosła 57, w tym aż 9 śmiertelnych i 20 ciężkich.

Blisko połowa Polaków nie korzysta z pomocy ekspertów przy zakupie mieszkania

2015-06-09 13:26:59
Responsive image

Wyniki raportu pt. „Jak Polacy wybierają mieszkania?” opublikowanego przez Procontent Communication wskazują, że aż 80 % Polaków planujących zakup mieszkania nie darzy zaufaniem żadnego ze znanych im deweloperów. Jednocześnie mniej niż 1/3 badanych, przy zakupie nieruchomości, decyduje się skorzystać z pomocy ekspertów: prawnika, architekta lub doradcy kredytowego.

Najmniejszy na świecie adapter do prądu

2015-06-09 11:06:56
Responsive image

Ma wielkość 5 na 5 centymetrów i waży zaledwie 100 gram. SKROSS MUV Micro to oficjalnie najmniejszy na świecie dwubiegunowy adapter dla podróżujących z i do 150 krajów. Jego funkcjonalność zapewnia opatentowana technologia oparta na systemie suwaków „all in one”.

Nowe oblicze firmy Active Pharma

2015-06-09 10:13:01
Responsive image

W maju 2015 roku została oficjalnie wprowadzona nowa identyfikacja wizualna Active Pharma, firmy od ponad piętnastu lat działającej w obszarze farmamarketingu.

Prowadzisz szkołę językową? Zobacz jak reklamuje się twoja konkurencja!

2015-06-08 12:04:20
Responsive image

32 tysiące wyświetleń oraz 650 kliknięć w reklamę w skali miesiąca. To wynik możliwy do osiągnięcia przez szkołę językową wydającą na kampanię online 50 zł dziennie. O tym, jak wykorzystywać reklamę w wyszukiwarce do skutecznego eksponowania oferty szkoleniowej mówi najnowszy raport udostępniony przez Blink.pl.

Internetowe sklepy mogą zarabiać więcej. Najpierw jednak muszą poznać swoich użytkowników

2015-06-04 16:08:50
Responsive image

Wszystko w internecie sprowadza się do pieniędzy. Nawet osoba, która nigdy nie myślała, by zarabiać na swojej stronie, zachęcona dużą ilością odwiedzin, może zmienić zdanie. Założyć sklep albo chociaż wstawić reklamy. Co jednak decyduje o tym, że jedne strony „sprzedają się” lepiej, a inne wcale? W głównej mierze znajomość użytkownika. Wiedza o tym, jak porusza się po stronie, w co i dlaczego klika. Jak zatem go poznać i przestać traktować jak statystykę? Na przykład korzystając z nowej polskiej aplikacji webowej.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: