NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Systemy wideokonferencyjne i zestawy do wideokonferencji

Responsive image

Zmiany w kosztach utrzymania firm oraz ograniczenia, które napotkaliśmy w 2020 roku, spowodowały że musimy zweryfikować swoje podejście względem delegacji pracowników i przejść na systemy wideokonferencji.

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Terminal płatniczy, jako narzędzie wsparcia handlu detalicznego

2016-05-11 14:20:22
Responsive image

Rynek handlu detalicznego przeszedł w ostatnim czasie dynamiczne zmiany. Od kilku lat sprzedaż przenosi się z małych lokalnych sklepów do sieci handlowych i dyskontowych, które stanowią już prawie połowę całkowitej powierzchni handlowej w Polsce. Choć nadal jest miejsce dla nowych graczy, to rynek powoli osiąga nasycenie sklepami wielkopowierzchniowymi, a eksperci prognozują, że jego rozwój będzie teraz związany przede wszystkim z konsolidacjami i przejęciami. Jednocześnie bardzo dynamicznie rozwijają się e-sklepy, stanowiąc poważną konkurencję dla handlu tradycyjnego w coraz większej liczbie branż. Najważniejsze zmiany dotyczą jednak nie liczby punktów handlowych, a szeroko pojętej kultury handlu. Dzięki większej możliwości wyboru to konsument staje się stroną dyktującą warunki współpracy, opierającej się już nie tylko na kryterium ceny, ale także na wielu innych parametrach, wpływających na wygodę i jakość obsługi. W obliczu rosnącej konkurencji zrozumienie tego mechanizmu i wsłuchanie w potrzeby współczesnego klienta wydaje się być jedyną słuszną drogą do utrzymania i rozwoju biznesu.

Wnętrze Lexusa RX wyróżnione za wnętrze

2016-05-11 12:48:31
Responsive image

Jedno z najbardziej uznanych w USA źródeł informacji z branży motoryzacyjnej określa czwartą generację Lexusa RX luksusowym SUVem z jednym z najlepszych wnętrz na rynku.

Ziemniaki? Nie tylko do obiadu!

GOW
2016-05-10 12:18:09
Responsive image

Przeciętnie każdy z nas zjada ich około 33 kg rocznie! Pomimo iż ziemniaki są powszechnie znane, mało kto z nas wie, że ich obecność na polskich stołach zawdzięczamy królowi Janowi III Sobieskiemu, a na naszych ziemiach zaczęto je uprawiać dopiero w XIX wieku. Dziś w polskiej kuchni trudno wyobrazić sobie obiad bez ziemniaków. Nie dajmy się jednak zwieźć pozorom! Przekonajmy się, że te wyjątkowe warzywa są doskonałą propozycją także na kolację, czy na urozmaicenie grillowych dań!

Kolejne rozmowy o telefonicznej obsłudze klienta

Responsive image

„Kolejne rozmowy o telefonicznej obsłudze klienta” to kontynuacja i dopełnienie dwutomowych „12 rozmów o telemarketingu”. Książka ukazała się na rynku nakładem Wydawnictw CCMS.

Żabka wraz z Mają dzieciom pomagają

2016-05-09 21:07:35
Responsive image

Zaradną i wesołą, zawsze spieszącą z pomocą pszczółkę Maję znają wszyscy. Teraz Maja postanowiła pomóc dzieciom i zagościła na opakowaniach limitowanej edycji kakaowych wafelków oblanych mleczną czekoladą.

Weekend pod znakiem hip-hopu, czyli Warsaw Challenge 2016

2016-05-09 16:11:11
Responsive image

20 tysięcy osób zebrało się w weekend 7-8 maja na Placu Defilad w Warszawie. Wszystko za sprawą Warsaw Challenge – największej imprezy breakdance w Polsce, która co roku gromadzi fanów rapu i tańca. O nagrodę główną organizatora, Miasta Stołecznego Warszawy, walczyły 24 ekipy z całego świata. Bezkonkurencyjny okazał się amerykański skład Rock Force Crew, który podbił tegoroczną scenę i zgarnął 15 tysięcy złotych.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: