NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Systemy wideokonferencyjne i zestawy do wideokonferencji

Responsive image

Zmiany w kosztach utrzymania firm oraz ograniczenia, które napotkaliśmy w 2020 roku, spowodowały że musimy zweryfikować swoje podejście względem delegacji pracowników i przejść na systemy wideokonferencji.

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Nordis, Duda, Michałowski - najwięksi wybierają eCommerce!

Responsive image

Faktem stało się stwierdzenie, że rok 2016 to rok eFMCG. Niedawno Mlekovita rozpoczęła sprzedaż hurtową online na platformie HURTUM. Teraz przyszedł czas na kolejnych potentatów. Do grona dostawców na www.hurtum.pl dołączyli tacy gracze jak NORDIS, DUDA czy MICHAŁOWSKI. Tym samym, na platformie handlu FMCG, dostępnych jest już ponad 70 dostawców zarówno lokalnych, jak i ogólnopolskich.

Grillowanie, czyli zdrowy posiłek w ogrodzie

2016-05-24 13:45:05
Responsive image

Długo oczekiwany sezon na ucztowanie w plenerze nareszcie się rozpoczął. Nasze grillowane menu często ulega zmianie, bywa rozszerzane o nowe smaki, zazwyczaj przyprawy, dodatki i sosy. Jednak w centrum uwagi zawsze pozostaje mięso w postaci: różnorodnych kiełbasek, szaszłyków i ulubionych porcji drobiu. Co i jak długo grillować? Podpowiadamy jak przygotować smaczny i zdrowy posiłek na grillu.

Szukając dźwięku ciszy

2016-05-24 13:34:42
Responsive image

Aby stworzyć dobre nagłośnienie – szczególnie w samochodzie – zespół z firmy Marka Levinsona otarł się niemal o szaleństwo. Wszystko dlatego, że musieli się zmierzyć z absolutną ciszą.

Niszczy organizm i nie daje objawów. 1/4 osób nie wie o chorobie

2016-05-23 16:20:39
Responsive image

W Polsce 2,73 mln osób choruje na cukrzycę. Wiele z nich może nawet o tym nie wiedzieć. Szacuje się, że aż 26 proc. z nich nie ma świadomości swojej choroby. Brak leczenia może skutkować poważnymi problemami z sercem, wzrokiem, nerkami, a także może prowadzić do udaru mózgu. Natomiast pacjenci, którzy już zaczęli leczenie mają problem z dostępem do najnowszych terapii.

Lody Zielonej Budki w salonikach Kolportera

2016-05-23 11:42:20
Responsive image

W stu wybranych salonikach i salonach prasowych Kolporter poszerzył asortyment o lody firmy Zielona Budka. Sprzedaż nowego asortymentu ruszyła w pierwszych punktach już w połowie maja.

Lexus Driving Emotions – prawdziwy sprawdzian maszyny

2016-05-23 09:35:05
Responsive image

Jak najlepiej zaprezentować możliwości Lexusa? Na poznańskim torze wyścigowym, organizując już po raz kolejny spotkanie, w którym uczestniczyli klienci marki i dziennikarze. Lexus Driving Emotions pokazało na co stać te maszyny.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: