NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Systemy wideokonferencyjne i zestawy do wideokonferencji

Responsive image

Zmiany w kosztach utrzymania firm oraz ograniczenia, które napotkaliśmy w 2020 roku, spowodowały że musimy zweryfikować swoje podejście względem delegacji pracowników i przejść na systemy wideokonferencji.

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Rekrutacja może trwać rok. Kogo firmy szukają najdłużej?

2017-02-01 16:43:28
Responsive image

O pracowników jest coraz trudniej i dotyczy to już większości branż i stanowisk. W zasadzie nie ma już pracowników, dostępnych „od ręki” – trzeba włożyć więcej wysiłku, by ich znaleźć i pozyskać, dostosowując się do ich potrzeb i oczekiwań już na etapie rekrutacji. W przypadku niektórych stanowisk poszukiwania potrafią trwać nawet rok.

Nowoczesne centrum biznesowe to nie tylko biurowce

2017-02-01 13:15:47
Responsive image

Dzięki swojej wielofunkcyjnej infrastrukturze centrum biznesu, które tworzy się na warszawskiej Woli zyskuje przewagę nad służewieckim zagłębiem biurowym

Nowoczesne centrum biznesowe to nie tylko biurowce

2017-02-01 13:15:27
Responsive image

Dzięki swojej wielofunkcyjnej infrastrukturze centrum biznesu, które tworzy się na warszawskiej Woli zyskuje przewagę nad służewieckim zagłębiem biurowym

Najwartościowsze marki 2016 roku

2017-01-31 12:30:43
Responsive image

Rok 2016 był był huśtawką nastrojów dla wielu firm na całym świecie. Podczas gdy jedni mocno tracili, inni zyskiwali. Zobacz TOP3 najwartościowszych marek.

„Mały świat dużego pieniądza” – trwa projekt edukacyjny Fundacji Śnieżki

2017-01-31 10:20:42
Responsive image

Uczniowie czterech poddębickich podstawówek odkrywają zawiły świat finansów dzięki programowi „Mały świat dużego pieniądza” Fundacji Śnieżki. Podczas cyklu nowatorskich zajęć z ekonomii poznają odpowiedzi na najbardziej nurtujące ich pytania: skąd biorą się pieniądze, jak je oszczędzać i mądrze wydawać oraz dlaczego warto współpracować? W ten sposób zdobywają wiedzę przydatną w dorosłym życiu.

„Człowiek i Maszyna” - reklama Lexusa LC 500 na tegoroczne Super Bowl

2017-01-30 15:05:06
Responsive image

Mięśnie, ryk silnika V8 i głośny, dynamiczny beat. Ludzkie kształty i ruch ciał, które doskonale współgrają w sylwetkę LC 500, tworząc niezwykły performance. „Man and machine” - „Człowiek i Maszyna” to nowy spot reklamowy flagowego coupe marki Lexus, który swoją premierę będzie miał podczas Super Bowl w Stanach.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: